Pārdevējs nodrošina maksas piegādi.
Pasūtījuma saņemšanas termiņš ir atkarīgs no piegādes reģiona un adreses, no attiecīgā piegādes dienesta darba, kurš nodrošina šī pasūtījuma piegādi, un nav tieši atkarīgs no Pārdevēja.
Ja pasūtītā prece ir pieejama mūsu noliktavā, tad tā tiek piegādāta 1 līdz 3 darba dienu laikā.
Klientam noformējot pasūtījumu, tiek norādītas piegādes izmaksas par savu sūtījumu:
-
Piegāde ar kurjerpastu vai kādu citu no mūsu kurjeru pakalpojumu sniedzējiem – pasūtījums tiek nogādāts saņēmējam 3 darba dienu laikā.
-
Preču piegādi uz izsniegšanas punktiem – tiek piegādātas 1–3 darba dienu laikā, pēc apmaksas saņemšanas, ja vien izvēlētajai (-ām) precei (-ēm) nav norādīts cits piegādes laiks.
Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta Pasūtījumā kā šī Pasūtījuma saņēmējs.
Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.
Informācija par kurjeru piegādēm
Saņemot preci ar kurjeru, Jums ir jāpieverš uzmanība dažām svarīgām lietām.
Kad kurjers Jums piegādā pasūtījumu, uzreiz pievērsiet uzmanību tā iepakojumam, vai tas nav bojāts.
Ja redzat, ka iepakojums ir deformēts, saplēsts vai citādi bojāts, Jums ir tiesības:
- Atteikties pieņemt šādu sūtījumu;
- Pieprasīt kurjeram sastādīt aktu par bojājumu;
- Kurjera klātbūtnē pārbaudīt pakas satura stāvokli PIRMS pieņemšanas dokumentu parakstīšanas.
Parakstot kurjera dokumentus, Jūs apliecināt, ka saņemšanas brīdī prece bija kārtībā. Lūdzam pārliecināties, ka tas tiešām tā ir, pirms paraksts ir uzlikts.