Omniva pakomātu tīkls visā Latvijā: 2-3 dienu laikā
Pirkumiem līdz 30.00 €:2.99€Pirkumiem virs 30.00 €:BEZMAKSAS
Piegāde ar kurjeru visā Latvijā: 2-3 dienu laikā
Pirkumiem līdz 59.99 €:6.99 €Pirkumiem virs 59.99 €:BEZMAKSAS
Izņemšana MULTUM veikalos: Nakamās dienas laikā
Izņemšana veikalā:BEZMAKSAS
100% droši maksājumi
Preču atgriešana 14 dienu laikā
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītas Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģināls iesaiņojums un marķējums.
SIA “Multum” (reģ. nr. 44103113123, adrese: Apšu iela 4, Cēsis, Cēsu
novads, LV-4101) turpmāk tekstā – Pārdevējs – interneta veikala
lietošanas noteikumi, turpmāk tekstā – Noteikumi, ir attiecināmi uz
visiem vietnes apmeklētājiem neatkarīgi no tā, vai tie veic vai neveic
pasūtījumu multum.lv interneta veikalā, turpmāk tekstā – Klients.
Pasūtot Preci, Klients ir iepazinies un piekrīt Pārdevēja
Noteikumiem.
Pārdevējs ir tiesīgs veikt grozījumus veikala Noteikumos.
Savstarpējās attiecības starp Pārdevēju un Klientu reglamentē Latvijas
Republikas likumdošana.
Visu interneta veikalā izvietoto Preču cenas ir norādītas EUR valūtā.
PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA UN APMAKSA
Klients noformē pasūtījumu, pievienojot vēlamās Preces “iepirkumu grozā”
un norādot savu vārdu, uzvārdu, adresi, telefona numuru,
e-pastu.Pasūtījumu apmaksai pašlaik piedāvājam Luminor tiešsaistes
apmaksas sistēmu.
Maksājuma informāciju un lietotāja datus (lietotāja numurs, kredītkartes
numurs, cvc, u.c datus) apstrādā "Luminor Bank AS".Pēc pasūtījuma
veikšanas preces tiek rezervētas uz 1 stundu un atceļas pēc noteiktā
termiņa beigām, atverot atmaksas sait pēc termiņa beigām pasūtītās
preces pievienosies grozam un vārēsiet norformēt pasūtījumu pa
jaunu.
Pārdevējs apstiprina, ka Klienta sniegtie dati tiek izmantoti tikai
produktu pārdošanas un piegādes mērķiem, izpildot personas datu
aizsardzības prasības, kas noteiktas Latvijas Republikas
likumdošanā.
Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta sniegto datu precizitāti, noformējot
pasūtījumu.
Pārdevējs nepārbauda produkta pircēja vai īpašnieka personas datus un
neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas var rasties, izmantojot svešas
maksājumu kartes vai personas datus.
Veiksmīgi noformējot pasūtījumu, uz Klienta e-pastu tiek nosūtīts
apstiprinājuma e-pasts, kurā tiek norādīts pasūtījuma statuss un cita
papildus informācija. Ja apstiprinājuma e-pasts netiek saņemts,
jāsazinās ar Pārdevēju.
Pieņemtās maksājumu metodes:
Tiešaistes maksājums no:
Kredītkartes:
Pakalpojuma sniedzējs "Luminor Bank AS"
PIEGĀDE UN PASŪTĪJUMA SAŅEMŠANAS TERMIŅŠ
Pārdevējs nodrošina maksas piegādi.
Pasūtījuma saņemšanas termiņš ir atkarīgs no piegādes reģiona un
adreses, no attiecīgā piegādes dienesta darba, kurš nodrošina šī
pasūtījuma piegādi, un nav tieši atkarīgs no Pārdevēja.
Ja pasūtītā prece ir pieejama mūsu noliktavā, tad tā tiek piegādāta 1
līdz 3 darba dienu laikā. Klientam noformējot pasūtījumu, tiek
norādītas piegādes izmaksas par savu sūtījumu:
Piegāde ar kurjerpastu vai kādu citu no mūsu
kurjeru pakalpojumu sniedzējiem – pasūtījums tiek
nogādāts saņēmējam 3 darba dienu laikā.
Preču piegādi uz izsniegšanas punktiem – tiek piegādātas 1–3
darba dienu laikā, pēc apmaksas saņemšanas, ja vien
izvēlētajai (-ām) precei (-ēm) nav norādīts cits piegādes laiks.
Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta
Pasūtījumā kā šī Pasūtījuma saņēmējs.
Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam tās nozaudēšanas pasta
(kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina
Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad
Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai
kompensāciju.
Informācija par kurjeru piegādēm
Saņemot preci ar kurjeru, Jums ir jāpieverš uzmanība dažām svarīgām
lietām.
Kad kurjers Jums piegādā pasūtījumu, uzreiz pievērsiet uzmanību tā
iepakojumam, vai tas nav bojāts.
Ja redzat, ka iepakojums ir deformēts, saplēsts vai citādi bojāts, Jums
ir tiesības:
Atteikties pieņemt šādu sūtījumu;
Pieprasīt kurjeram sastādīt aktu par bojājumu;
Kurjera klātbūtnē pārbaudīt pakas satura stāvokli PIRMS pieņemšanas
dokumentu parakstīšanas.
Parakstot kurjera dokumentus, Jūs apliecināt, ka saņemšanas brīdī prece
bija kārtībā. Lūdzam pārliecināties, ka tas tiešām tā ir, pirms paraksts
ir uzlikts.
PRECES ATGRIEŠANA
Pirms preces atgriešanas Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa
e-pastu: info@multum.lv !
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītas Preces 14 dienu laikā no
tās saņemšanas. Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja
precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģināls
iesaiņojums un marķējums.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir
tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Klienta Preci, ja Prece netika
atgriezta oriģinālā iesaiņojumā, iesaiņojums ir nopietni bojāts, ir
manāmas nelielas lietošanas pēdas.
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces, ja tai ir
konstatēts rūpniecisks defekts vai Prece pēc saudzīgas mazgāšanas
(ievērojot kopšanas instrukciju) ir mainījusi krāsu vai deformējusies.
Šajā gadījumā Pārdevējs sedz pilnu preces summu un piegādes
izmaksas.
Atgriežot Preci atpakaļ, Klients var apmainīt to pret analogu Preci vai
saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Piegādes izmaksas no Pārdevēja puses
tiek segtas tādā gadījumā, ja Precei ir bijis rūpniecisks defekts.
INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS
Pirms preces atgriešanas Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa
e-pastu: info@multum.lv !
Vietnes saturs (grafiskie materiāli, tekstuālā informācija,
videomateriāli, pogu ikonas, datu apkopojumi, programmatūra un tās
izkārtojums) ir SIA “Multum” īpašums. To aizsargā Latvijas Republikas
likumdošana un citi starptautiski likumi, kas attiecas uz intelektuālā
īpašuma aizsardzību.
Vietnes satura pārpublicēšana un kopēšana ir atļauta tikai personīgai
lietošanai. Vietnes satura pārpublicēšana un kopēšana citiem mērķiem bez
rakstiski saskaņotas atļaujas ir aizliegta.
STRĪDU ATRISINĀŠANA
Gadījumā, ja starp Pārdevēju un Klientu ir radušās domstarpības, tās
atrisina pārrunu ceļā.
Gadījumā, ja domstarpības nav atrisināmas pārrunu ceļā, tās risina
Latvijas Republikas likumdošanas paredzētajā kārtībā.
NOBEIGUMA NOTEIKUMI
Pārdevējs nav atbildīgs par pasūtījuma neizpildi un citu saistību
nepildīšanu, ja ir radušies nepārvaramas varas apstākļi – saistību
neizpilde no trešo personu puses, nacionāla mēroga ārkārtas stāvoklis,
terorisms vai tā draudi, vides un klimata anomālijas. Ja rodas šādi
apstākļi, Pārdevējs cenšas novērst radušos kavējumus pēc iespējas
ātrāk.Jautājumi, kas nav atrunāti Pārdevēja Noteikumos, tiek risināti
saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.